Теренски аутомобил ЗАСТАВА ТЕРВО 1,4 t, 4х4 има дизел мотор, постављен испред кабине, подужно.
За њега се директно везуje аутоматски шестостепени мењач, који je директно повезан са двостепеним диференцијалним разводником погона.
Разводник погона je карданским вратилима повезан са предњим и задњим погонским мостом. Оба моста су са независним ослањањем, са по две попречне троугласте вођице, завојним опругама и хидрауличким телескопским амортизерима двостраног дејства. Управљачки механизам је са серво уређајем.
Систем за кочење је хидраулички, двокружни, са диск кочницама напред и позади и ABS уређајем.
Електрична инсталација је номиналног напона 24 V.
Пнеуматици су 325/85 R 16 без зрачнице (tubeles) са дезеном за теренске услове.
Постоји могућност уградње нерањивих уложака (run flat), што би зависило од потреба корисника возила и решавало би се приликом сваке наруџбине.
Избор ових агрегата обезбеђује:
мотор, мењач, разводник, погонски мостови са системом за ослањање и кочницама су производи новије генерације и очекује се да се дуже задрже у производним програмима страних произвођача,
већина склопова овог возила се уграђује у возила из производног програма комерцијалних возила ЗАСТАВА ТЕРВО-а, па се тиме врши унификација производног програма.
Возило може да се користи на температурама околине од -30оС до +50 оС. Могло би да савлада насип висине 1500 mm са нагибом од 35о, ров ширине 530 mm и праговиту препреку висине 420 mm.
Возило има три верзије:
1. са кратком кабином и товарним сандуком (слика 1),
2. са дугом кабином и товарним сандуком (слика 2)
3. са металном каросеријом за превоз најмање 1+8 лица (слика 3).
Приказана возила имају могућност за извођење специјалних надградњи, а неке од варијанти су:
санитет, техничка радионица, возило за везу и сл.
Такође би могло послужити и као платформа за лако оклопно возило.
![]() Слика 1 |
![]() Слика 2 |
![]() Слика 3 |