Димензије 5350х2090х2307
Број чланова посаде 7+
Тежинa 5150 kg
Мотор CUMMINS ISF 3.8 S168
Максимална брзина 110 km/h
Корисна носивост 1400 kg
Мењач ALLISON 2500 SP
Блокаде На сва три диференцијала

Возило је намењено естремним условима експолатације, како на путу такоо и ван њега. Независно ослањање и погон на сва четири точка су упарени са двостепеним разводником погона што се показало као одлична комбинација на тестовима и ван пута. Погонски агрегат ид 3.8 L производђача Cummins упарен са Allison шестостепеним аутоматским мењачем омогућавају једноставну употребу и одличне вучно-брзинске карактеристике.

Ба возилу постоји могућност уградње утеђаја за извлачење у случају заглављивања, система за одржавање вазтдуха у пнеуматицима чак и при њиховом отказу, као и систем RUN-FLAT, помоћу ког се возило може извући и из најкритичнијих ситуација при потпуном отказу сва четири пнеуматика.

Модуларност овог возила омогућава уградњу различитих система и надградњи. Могуће га је користити за превоз људства, корисног терета и оруђа до 1.4 тоне, као и вучу терета до 1.7 тона , али и прилагодити за посебне намене по мери корисника. Руковање возилом је једноставно, те не захтева никакву посебну обуку возача. Возило је пројектовано у сарадњи са Војнотехничким институтом за потребе Министарства одбране Републике Србије. 

ПАСАРС

ПАСАРС-16 назван "Терминатор" је прототип хибридног трупног против-авионског самоходног артиљеријско-ракетног система, који је први пут приказан јавности 2017. године

Опширније